Rubrik brist

Kom inte på nån bra rubrik :(
Idag stannade jag hemma för att jag var så trött, har inte sovit så mycket under helgen. Det var verkligen tur att jag stannade hemma för när mamma kom hem på lunch ville hon att jag skulle ta tempen och den visade 37.8! Anna du har smittat mig! Vi får väl se om jag kan gå i skola imorrn, kanske, kanske inte.

Glömde nästan att berätta, jag var på konfirmationsläger i helgen, det var........tråkigt :( Vi skulle sjunga en låt och fjortisarna sjöng (naturligtvis) inte. Eller ja, fjortisar är de väl inte men nästan i alla fall. Tänk när vi står där inför alla i kyrkan och så är det typ bara hälften som sjunger! Pinsamt! Aja, nu lämnar vi det.

Nåt mer har jag inte gjort, jag ska väl försöka skriva imorrn, hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback