Våren är här

Ledsen att jag inte har uppdaterat på hela dan :( Jag har damsugit och väntat på att varmvattnet ska komma tillbaka, Det står på vår port dörr att vattnet skulle stängas av idag mellan 15.00-15.30, nu, typ 4 timmar senare är varmvattnet FORTFARANDE INTE TILLBAKA!!!!!!!!!!!!!! D:  D:  D:  D:  D:  D:  D:  D:   D:   D:
Fast man borde väl inte klaga, vi har ju i alla fall rinnande vatten till skillnad från vissa länder som måste gå flera kilometer för att hämta vatten.

Men nu till något helt annat,
Under dom senaste dagarna har jag upptäckt fyra vårtecken:
  • Småbarnen på gården har tagit fram sina cyklar och föräldrarna försöker lära dom hur man gör. :)
  • Vår katt solar sig i en fruktkorg (som vi inte har frukt i längre)
  • Det är inte så kallt att gå från slöjden till HK:n (man måste gå utomhus)
  • Och sist men ine minst något som jag tror att vi alla har märkt; snön har börjat smälta!!!!!!!! :)
Yay!!! Happy Elin! ^_^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback