Ny kategori!

ledsen att jag inte har uppdaterat på jättelänge men vi har haft två prov och en redovisning förra veckan så jag har haft fullt upp med det *bortförklaring*. Nä men jag ska försöka bättra mig! :)
Jag tänkte säga förlåt genom att skapa en ny kategori: Skaparlådan, när kommer jag visa er saker som jag gjort, t.ex om jag sytt något eller om jag har gjort nåt med FIMO-lera.
Här kommer den första saken som jag tänkte visa; en väska!


Liten halv-kass bild på insidan men så ser den i alla fall ut!
Jag är jättenöjd med resultatet! Det var ganska jobbit att göra innerfickan och ta upp m.m men det var det värt! :D Helt klart!
Det ända som fattas är dragkedjan men det går snabbt att göra! ;)

Imorrn tänkte jag visa er mina byxor som jag klippt av och gjort om till shorts! Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback