Flugornas herre

Ledsen att jag inte uppdaterade igåt eller idag men jag har precis kommit ut ur duschen och innan det har jag tvättat så jag har tyvärr inte hunnit blogga idag :( Igår pluggade jag och var trött så då orkade jag inte.
Idag har vi börjat läsa Flugornas herre i skolan, alla verkar tycka att den är skitdålig men jag tycker att den verkar spännande. Jag är typ den enda i klassen som tycker det :P
Sen har det väl inte hänt så jättemycket idag, blir tyvärr ingen "Dagens Outfit" idag men eftersom vi hade gympa idag så ville jag bara hoppa i duschen när jag kom hem så jag tog inga bilder men imorrn så lägger jag upp ett par bilder på min outfit :3
Har inget mer att säga så vi hörs imorrn Hejdå!
Jag idag, lite konstig min jag vet :[

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback