Dagens shopping

Ursäkta att jag inte skrev mer igår kväll! Jag var så himla trött och hade ont i huvudet. :( Idag har jag och mamma kommit hem från stan, jag köpte FIMO-lera, en Fossilklocka och nagellack! trevligt, trevligt! Sen har det inte hänt så mycket mer, Skulle ha haft SO-prov idag men det blev inte av. Vi skulle sitta i grupper och diskutera om globalekonomi men den första gruppen satt och diskuterade i 45 minuter! Det kommer nog att gå bra i alla fall. Blir tyvärr ingen "Dagens Outfit" idag men imorrn däremot, då kommer det!
Fossilklockan, den är lila i verkligheten.
"I'm a saint" ljusrosa nagellack
"Denim dreams" är egentligen ljusblå
Sist men inte minst fyra FIMO-leror, färgerna är från vänster: Knallgul, vit, turkos och lila, köpte fyra färger till men dom får ni se nån annan gång ;)

Kommentarer
Queen säger:

fina saker :)

2010-03-13 | 00:19:21
Bloggadress: http://reemajohnson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback