Converse ALL STAR! :)

Idag kom äntligen mina Converse! :) Jag har gått runt i två veckor nu och varit jätterädd för att dom inte skulle komma, typ att dom skulle försvinna i posten eller nåt. Det gjorde dom inte och nu har dom kommit! ^_^ *Happy Elin!*
Vad har hänt idag då? Ja, inte så mycket efter skolan var det konfirmation, som vanligt var en del lite.... Ja jag säger inget mer. Sen kom jag hem och middan blev falukorv med makaroner! Mums! :)
Sen har det väl inte hänt så mycket mer, fick två låtar av Rebecka som jag velat ha länge, tack, tack!!!
Vi ska sälja påsar med klassen också, vi måste minst sälja 5 var innan den 15 april men sen har vi fått 5 till som vi helst också ska sälja, Anna är ju bortrest nu så jag och Rebecka måste sälja hennes 9 påsar också, 4 påsar extra var! Jaja, det ska nog gå bra, dom verkar vara lätt sålda i alla fall så det är ju skönt! :D
Conversen som jag fick idag!
Ännu en bild!
Jag kanske ska köpa ett par till men jag vet inte om jag ska ta röda eller mörkrosa. Hm, svårt beslut måste jag säga! :)

Lägger upp bilder på mina shorts sen!

Kommentarer
Tildah säger:

Söta converse! Jag har rosa :D<3

2010-04-07 | 23:03:54
Bloggadress: http://tiiildah.blogg.se/
Jenny säger:

Asfina! Har du ngt tips på en hemsida där men kan köpa sånna? :)

2010-04-19 | 20:46:23
Bloggadress: http://sweetiiepiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback