Åker imorrn

Hej hej, imorrn åker jag till stugan så då kommer jag inte kunna blogga men kanske att jag bloggar nån gång under veckan, annars blir det när sportlovet är över. Idag var det so-prov också, det gick någorlunda bra i alla fall :P Har sett Alice in Wonderland, 3D med Anna idag också, det var lite jobbigt med glasögorna för dom gled ner hela tiden men annars gick det bra och filmen var bra men lite sorlig.
Blir tyvärr en lite halvdålig "Dagens Outfit" idag.

Tee - Gina Tricot
Rosa tunika - ONLY
Kofta - St Tropez
Strumpbyxor - ????
Klocka - FOSSIL

Kommentarer
Jeanette säger:

Jag har inte sett Alice i underlandet ännu - ska oxå se den i 3D. Var den bra?



Ett tips: gå med www.gratis5.se/user/register/Jeanette81 Det går snabbt att gratis få presentkort och finns presentkort på nästan alla kedjor. Tog mig bara 3 veckor att få ihop till det första. Går man med via länken ovan får man just nu 25 extra poäng, dvs. totalt 75 mot annars 50. Så passa på!



Ha en härlig helg!

2010-03-06 | 21:10:40
Bloggadress: http://heltvanligtliv.blogspot.com
Anna säger:

Uppdatera!!!

2010-03-07 | 10:09:45
Tasnim säger:

Vilken jättesöt blogg! Har du designat den själv?

2010-03-07 | 10:33:40
Bloggadress: http://tasnim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback