Skolavslutning

Ledsen att jag inte skrivit på år och dar, har bara inte orkat, hänt en del...
Men nu är jag back in bussiness och (förhoppningsvis) kommer jag fortsätta vara det! :D
Idag är det skolavslutning. Kan inte fatta att jag kommer börja nian i höst, känner mig redan stressad inför gymnasievalen trots att det är ett halvår kvar. Idag får vi betygen också, vet redan några betyg men det ska bli spännande att se resten! :) Efter avslutningen ska jag vara med Rebecka och äta lunch på stan, Anna ska till Stockholm direkt efter så hon kan inte följa med :( Är lite avis att hon ska dit men det går nog bra ändå!
Vi hörs sen!
Bild från Lovund, kan ni se snobben i bakgrunden?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback