Pamplemousse

Vet inte riktigt när jag kommer kunna visa det jag köpt eftersom att jag inte vet var kameran är. Så länge får ni titta på min önskelista till min födelsedag:

Jag vet att det är väldigt länge kvar tills jag fyller år men man kan väl önska ändå?

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

En annan sak: min mamma sa igår att nån som hon är avlägsen släkting med är gift med en från thailand. Som jag förstod det så hade de ett hus där och de sa att vi borde koma och hälsa på! Nu tänker kanske alla att "Thailand, vad är det med det?" Men jag tycker i alla fall att det är kul, ifall vi åker så blir det på vintern. Hoppas, hoppas, hoppas!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback