Cherry vanilla bonbon monster cupcake! ツ

Nu är det sommarlovet, tror inte att nån missat det men i alla fall, i fredags åt jag lunch med Rebecka och sen åkte vi hem till mig, vi spelade lite brännboll och jag slog faktiskt ganska så långt. Jag blev väldigt nöjd över betygen, fick MVG i musik, det trodde jag inte men är glad ändå. Igår for jag och mamma på stan för jag hade lagt undan en pyjamas som jag köpte, kommer dock inte ha överdelen som pyjamas, den är för söt för det! Jag köpte också ett linne på rea och lite till, ni får se bilder senare.

Kommentarer
Emily säger:

Häftig blogg! Hur ofta brukar du uppdatera den?

2011-07-11 | 01:00:22
Bloggadress: http://gravidforsakring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback