En lyckad auktion har två vinnare

Nu har jag kommit hem från stugan, det var jättevarmt så vi stannade i Piteå och badade i havet, det jag jätteroligt! Fast mamma badade inte för hon var rädd att Busan skulle dö av värmeslag så hon tog hand om henne. Imorgon ska jag och mamma på Strömpilen, jag vill prova gå i mina klackeskor.
På fredag kommer min brorsa och hans flickvän hit så då ska vi ut och äta och grejs. Sen helgen efter det så ska jag, mamma och pappa till Stockholm över helgen bara, kommer bli jättekul!
Jag måste se Eclipse med Anna och Rebecka nån gång också, Ska bli spännande att se den, de två första filmerna tycker i alla fall jag var dåliga och sånna där som man bara ser en gång och sen aldrig mer, men de flesta säger att den här var bäst så vi får hoppas på det!
Uppdaterar om Dagens Outfit m.m imorrn! Hejdå

Kommentarer
sara - makeupmylife säger:

sv: jag använder inte konad, äger inget sånt :O

2010-07-14 | 22:04:26
Bloggadress: http://saranilsssoon.blogg.ses
sara - makeupmylife säger:

sv: tack! men jag gillar att måla egna motiv, så därför använder jag ej konad :)

2010-07-14 | 23:04:04
Bloggadress: http://saranilsssoon.blogg.ses
Anna säger:

HEEEEEEEJJJJJ!!!! Vi måste träffas när du är tillbaka från stockholm!!! Jag och Rebecka har redan sett eclips...men kan kanske se den igen... Rebecka är kvar i Hastings=(........ Jag ringer dig på måndag!

2010-07-16 | 11:51:27
Anna säger:

Försvann min kommentar?

2010-07-16 | 12:01:36
elin säger:

Nej den försvann inte! Fast jag åker ju inte till Stockholm förrän nästa helg.

ja ring mig på måndag så får vi prata mer då! :)

2010-07-16 | 23:05:24
Bloggadress: http://lillanelins.blogg.se/
Anna säger:

Nästa helg? Kan vi ses på lördag(idag) istället?

2010-07-17 | 10:36:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback