He said son have you seen the world? What would you say if I said you could?

Idag slutade vi typ 2 timmar tidigare för att vi skulle gå och lyssna på några från Zimbabwe, dom var riktigt bra! Efter det gick jag runt på stan och träffade Greta och Annika så vi gick runt tills klockan blev halv 4 och jag skulle fara ock klippa mej. Har tyvärr ingen före och efter bild men ni kan få se hur det blev i alla fall ^_^

Konstig min jag vet men det blev som det blev :P


Ikväll ska jag mest bara ta det lugnt, jag och mamma tänkte se Upp :) Har ni sett den? Var den bra? Vi får väl snart se.... Bloggar mer imorrn hejdå!

Kommentarer
Anna säger:

nice

2010-02-27 | 06:58:13
Jenny säger:

Fiiint :D

2010-02-27 | 14:04:38
Bloggadress: http://sweetiiepiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback