Strawberry goes Lime goes FUSION!

Har inte bloggat på jättelänge så därför tänkte jag göra en resumé nu där jag berättar vad jag gjort de dagar jag inte har bloggat:
Fredag: Jag och pappa for på strömpilen och sen kom mammas kusin och min tremänning hit, så mycket mer hände inte under den dan.

Lördag:
Jag och mamma for på stan där jag lämnade tillbaka en väska som jag köpte när jag och mamma köpte min
nya regnjacka, där köpte jag också en fin blus som jag nig ska ha på avslutningen och ett par örhängen men de var inte nickelfria så dem fick mamma. På lördag gick vi också ut och åt, det fick bli Eastern Palace, jag älskar friterade räkor!!!

Söndag:
Då gjorde jag inget, tog det bara lugnt och grät en skvätt över att skolan snart skulle börja, nä men jag läste och lite smått och gott.

Måndag:
Då gick jag bara i skolan, fick sjuss hem från IKSU och sen hände typ inget mer.

Tisdag:
Jag hade konfiramtion, min grupp var ovanligt lugn faktiskt!

Onsdag:
Igår hade jag gitarr, det gick väl rätt så bra! Sen hände inte så mycket mer.

Och idag var jag och mamma på stan, jag visar vad jag köpte + min nya regnjacka imorrn, promise!
Har väl inte så mycket mer att säga nu vet ni i alla fall vad jag har gjort under de senaste veckorna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback