Sakerna jag köpte

Kom inte på nån häftig rubrik så det fick bli en enkel.
Som lovat ska jag lägga upp sakerna jag köpte, blir tyvärr webcam-kvalite. Kameran är slut på batteri och jag har inte orkat ladda den, hehe.....
Anyways, här kommer sakerna jag köpte:
Jackan, jättesnygg tycker jag i alla fall.
Jackan bakifrån.
En tee från Gina Tricot, vad mer behöver jag säga? Tröjan säger allt!
Ett par rosa byxor, de passade så bra till våren så jag var bara tvungen, dessutom är ju rosa min favvofärg!
En rosa somrig blus, perfekt till avslutningen! :)
Och till sist ett par skor, eller ja, dem köpte jag inte, det var "ta tre, betala för två"-erbjudande. Mamma köpte två par skor så då tog jag de här.

Tja det var allt jag köpte, på bilderna ser man en del av min snygga pyjamas men, men.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback