Mina presenter

Jag kom på att jag inte hade visat mina presenter som jag fick när jag fyllde år så jag tänkte göra det nu, ledsen men några bilder kommer bli spegelvända :(

På morgonen fick jag dessa:
På kattens svans ska man sätta ringar (Jag fick inte ringarna)
Man lär sej virka amiguramis, riktigt söta små figurer! ^_^
Och så fick jag den här boken, den var riktigt bra men slutar riktigt konstigt...

På eftermiddan fick jag förutom tårta det här:
Ett snyggt armban som man virar flera varv
Ett jättesött armband
Ännu ett jätte coolt och sött armband! ^_^
En jättehäftig och jätte stor ring! :)
Så här ser den ut på....
Det här fick jag från Albrekts
Det här fina halsbandet fick jag också
Det här fick jag från Kicks
Det här linne fick jag från H&M
Det här baslinnet fick jag från MQ
Det som finns i den här påsen fick jag också men innehållet visar jag imorgon! ^_^

Kommentarer
Leia säger:

Katten var ju tuff!

2009-10-02 | 21:06:09
Bloggadress: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback