Torsdag

Idag fick vi reda på vad vi fick på no-provet, jag fick VG. Efter matten så skulle vi egentligen ha haft so men vår lärare skulle på betygkonferans så vi slutade efter matten plus att vi fick sluta en halvtimme tidigare så vi fick sluta halv 2! jätte skönt med tanke på att vi egentligen skulle ha slutat tjugo över 3. Efter skolan gick jag och Anna på stan för Anna skulle köpa en present åt sin pappa, vi gick bara på H&M och sen sa Anna att hon inte orkade gå på stan längre, jag orkade inte heller gå på stan mer, lite onödigt att gå till stan och bara gå på en affär, men men. That's life :) Titta vad jag såg när jag skulle gå till bussen för nån dag sen visst är dom söta!

Kommentarer
Anonym säger:

Naaaw vad sötaaa <3

2009-06-10 | 18:16:08
Bloggadress: http://lelle33.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback