Onsdag

Just nu sitter jag och äter korv och makaroner, har sovit lite grann på dan när jag kom hem, det var skönt att få sova ut :) i dag hade vi brännbollsturnering, vi kom trea, vi kom till semi men då förlorade vi mot 8c. (det är klassvis) Imorrn är det avslutning, så skönt att äntligen få sluta och få sommarlov! Just nu sitter jag också och tittar på tv, men inte Topmodel denna gång utan nu tittar jag på Scrubs, det tycker jag iinte är lika bra men det är okej. Har inte så mycket mer att säga så nu får det bli
Dagens fråga: När har ni avslutning?

Kommentarer
J A G D E S I G N A R D I N B L O G G säger:

Älskar scrubs..

2009-06-10 | 18:37:04
Bloggadress: http://designbyjessica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback