Skolstart!

Hej!
Först skulle jag bara vilja be om ursäkt för att jag inte har skrivit på den sista tiden men jag har inte haft något att skriva om. Igår var jag hemma hos Anna och det var roligt^_^ Vi spelade Wii, spelade kort, pratade, gjorde smothie och gjorde omelett men ost och prinskorv till middag, den var god ^_^
Sen gick vi och såg Harry Potter 6 på bio och den var bra, jag såg den en gång i Frankrike men jag ville se den på Engelska också ^_^
Idag klockan 12:30 börjar skolan med upprop och jag vet inte vad mer, information och liknande antar jag. Sen imorgon så ska vi samlas på Nydala men jag vet inte vad vi ska göra där, mer om det får ni höra imorgon. ^_^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback