Lediga!!!

Idag hade vi so, det var drygt!! När det var några minuter kvar talade vår lärare om vad vi fick på so provet, jag fick VG. Det var rikrigt skönt för var jag var inställd på att jag skulle få IG. Igår gjorde jag franska prov också, undrar när vi får reda på resultatet...... Nu ligger jag bara i sängen med mammas nya MacBook! Hon är lärare på MinervaGumnasiet så hon har fått den därifrån, den har webbkamera! Imorgon är det torsdag och då är vi lediga!!!!! Nu har vi ledigt från torsdag till söndag, riktigt härligt! Hoppas dom blivande dagarna blir soliga och varma. Jag vet inte riktigt vad jag ska göra imorrn... Jag funderar p att vara med Lovisa och göra nåt med henne men jag vet inte riktigt. För två år sen fick jag en presentkort på SF bio av Rebecka på min födelsedag med 200 kr och det går ut i år typ i semptember så jag och Rebecka kanske ska på bio och se typ Änglar och Demoner elr Natt på Museet 2. Den verkar vara riktigt rolig!:) Jag har inte så mycket mer att skriva så här kommer några bilder på mej, mej och åter mej!






En normal bild kan ni få :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback